Switch to full style

Plaats een reactie

Re: Dolf Swenker

Wo 03 Jul 2019, 09:13

Twee waardebonnen (ijs) voor Dolf en Joke Swenker, Joke haalt Dolf elke dag op van het Zonnehuis Doorn om met Dolf te wandelen en gaan dan vaak een ijsje halen, dus een paar waardebonnen voor hen zodat men een paar keer ijs kan halen.
AfbeeldingAfbeelding
Namens de Mariniers Ziekenboeg Lief & Leed

Wo 03 Jul 2019, 17:25

100 punten, Ziekenboeg L&L, met dit weer. a1dh Greetz. Snuf.

Do 26 Mrt 2020, 09:53

Dit boeket zal morgen worden bezorgd. m3

Afbeelding

Afbeelding

Do 26 Mrt 2020, 13:32

Veel sterkte, Joke. a1dh Greetz. Snuf.

Zo 29 Mrt 2020, 10:13

Kwam gisteren Joke tegen in het Dorp en vroeg aan Joke hoe het ging met Dolf, het eerste wat ze vroeg ben jij verantwoordelijk voor de bloemen, mijn antwoord aan Joke nee dat is de MZB-LL en ik ben een radertje in het geheel Joke was dol enthousiast en heeft wel vijf keer dank je wel gezegd in ons gesprek.
Joke verteld mij dat ze wel naar Dolf toe maar dat ze alleen buiten kan staan bij het raam om naar Dolf te zwaaien, tja dit is echt triest om te horen.
Na dat ik met Joke had gesproken en mijn scootmobiel weer ging opstarten met dat ik ging rijden riep Joke mij na wil je een iedereen bedanken, zal ik doen riep ik naar Joke toe.
Dus bij dezen wil ik alle donateurs die dit mogelijk maken heel hartelijk bedanken namens Joke Swenker.
QPO

Zo 29 Mrt 2020, 22:29

Toch mooi, zo iets. a1dh Greetz. Snuf.

Wo 13 Mei 2020, 19:13

Deze kaart op de post voor Dolf (a) m3
Afbeelding
Met de Korps Groet
Mariniers Ziekenboeg Lief & leed

Do 14 Mei 2020, 18:10

a1dh Greetz. Snuf.

Ma 29 Jun 2020, 16:33

Onderwerp Dolf en Joke Swenker
Ik kwam vandaag Joke en Dolf tegen, Dolf vertoeft in het verzorging tehuis het Zonnehuis Joke haalt Dolf normaal elke dag op om met hem te wandelen of hem thuis te verzorgen, de afgelopen vier maanden kon dat niet i.v.m. corona, dus dit was weer de eerste keer dat Joke Dolf haar man Dolf weer kon ophalen, heb veel respect voor Joke.
Dus Voor Joke en Dolf deze waardebonnen, zodat men weer wat ijsjes kunnen verorberen bij Chris in Doorn daar zitten beide vaak op het terras.
Dit namens de Mariniers Ziekenboeg Lief & Leed.

AfbeeldingAfbeelding

Di 30 Jun 2020, 23:06

a1dh , Greetz. Snuf.
Plaats een reactie