Bekijk onbeantwoorde berichten | Bekijk actieve onderwerpen Het is momenteel Wo 16 Okt 2019, 23:56

Reageren op dit onderwerp  [ 18 berichten ] 
 Hardlopen met kisten 

Het spijt ons,

De overige 17 reacties kunt u niet zien.

U moet een geregistreerd gebruiker zijn en/of aangemeld zijn om de rest te kunnen zien.

Registreren of Aanmelden
Auteur Bericht

Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Reageer met citaat
Bericht Hardlopen met kisten
Beste forumleden,

Afgelopen juni heb ik de kennismakingsdagen doorlopen. Helaas ben ik niet uitgenodigd voor de aanname en adviescommissie. Doordat ik het onderdeel speedmarsen niet voldoende heb afgerond.
Momenteel ben ik hard aan het trainen om de kennismakingsdagen van november of januari optimaal voorbereid aan de start te verschijnen.

Waar ik op dit moment nog steeds meer worstel en waar ook niet veel progressie in zit is het hardlopen op kisten.
Ik draag de "Lowa Combat Boot GTX" en loop volgens het Mariniers trainingsschema hard (bron: https://www2.werkenbijdefensie.nl/marin ... chema.html).
Dit komt qua looptraining neer op 2x hardlopen (1x op kisten, 1x op sportschoenen) en daartussen eenmaal marsen.
Op de andere twee dagen dat ik naar de sportschool toe rijd heb ik de fiets ingeruild voor een wandeltocht met kisten. Allemaal om de progressie te bevorderen. Maar nog steeds blijft het lastig.

Heeft iemand tips waardoor ik met het lopen met de kisten vertrouwder kan maken?
Hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,
Nino

Ma 23 Sep 2019, 17:46
Meld dit bericht

These users thanked the author Ninotb for the post: Snuf
  Rating: 14.29%
Profiel Privébericht versturen E-mail
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 18 berichten ]