Switch to full style
Plaats een reactie

Bart | Officier der Mariniers

Za 10 Feb 2018, 17:52

https://youtu.be/o3RlXF5ePTY

Begonnen als commandant van een kleine eenheid, hoopt Bart het nog ooit te schoppen tot Bataljonscommandant, het hoogst haalbare voor een leidinggevende binnen het Korps Mariniers. Bart is verantwoordelijk voor de veiligheid en inzetbaarheid van zijn manschappen en voor de operationele planning.

Re: Bart | Officier der Mariniers

Di 13 Feb 2018, 10:00

Alleen is Bart al weer een tijdje de dienst uit

Di 13 Feb 2018, 11:39

Dat wordt dan niks als commandant van een bataljon. Ook al heel lang geleden dat het Korps een bataljon had. Greetz. Snuf.

Di 13 Feb 2018, 19:48

We waren allemaal ambitieus toen we jong waren. :wink:

Di 13 Feb 2018, 21:30

Vooral op Eagle Beach, André. :grin: Greetz. Snuf.

Wo 14 Feb 2018, 19:47

Snuf, op Eagle Beach was het afzien. Elke dag kwamen de mannen hundorst lessen na intensieve strand patrouilles en dan moest je wel eens een vaatje tappen. :lol:

Dan te bedenken dat ik deze plaatsing na 3 maanden kreeg omdat ik bij kapitein Piepers moest komen nadat ik gerapporteerd was voor studeren in de baas zijn tijd en een dag vrij vroeg om met de Arubaanse atletiek ploeg mee mocht naar de Centraal Amerikaanse en Caribische atletiek kampioen schappen op Puerto Rico. Dat vond hij wel een aparte combinatie.

Wo 14 Feb 2018, 22:46

Dat zegt genoeg over Piepers, André. Greetz. Snuf.

Do 15 Feb 2018, 20:04

in mijn tijd op aruba was Herman Thijsse Kplmarns beheerder Eagle beach. Dat was altijd feest als we daar kwamen
gr. Jip

Vr 16 Feb 2018, 19:25

Ik had eerst sgt maj leen Slappendel en daarna sgt Henk Janssen ( geloof ik) en kpl Peter Valk met marn. Obbink.

Vr 16 Feb 2018, 23:37

Andre Groot schreef:Ik had eerst sgt maj leen Slappendel en daarna sgt Henk Janssen ( geloof ik) en kpl Peter Valk met marn. Obbink.

@ Andre Leen Slappendel was SGT want had vanuit het pel waar ik bij diende overgeplaatst naar EB.
Plaats een reactie