Bekijk onbeantwoorde berichten | Bekijk actieve onderwerpen Het is momenteel Wo 12 Dec 2018, 14:02

Reageren op dit onderwerp  [ 10 berichten ] 
 Werkgroep "toekomst structuur COM" 

Het spijt ons,

De overige 9 reacties kunt u niet zien.

U moet een geregistreerd gebruiker zijn en/of aangemeld zijn om de rest te kunnen zien.

Registreren of Aanmelden
Auteur Bericht
Reageer met citaat
Dit bericht kreeg ik binnen en is afkomstig van COM Utrecht.

Onder leiding van Peter Lammers is een werkgroep in het leven geroepen om de toekomst structuur van het COM te gaan bepraten en met mogelijke voorstellen te komen hoe de vereniging er in de toekomst uit zou moeten zien. Provincie samen voegen, vormen identiteitsgroepen of andere vormen om het lidmaatschap aantrekkelijk te maken voor de huidige en nieuwe oud en actief dienende mariniers om lid te worden van onze organisatie. Het COM bestaat zoals u weet 65 jaar en is aan vernieuwing toe, om te blijven voortbestaan.
Aangezien dit een behoorlijke klus is, en dit zorgvuldig moet worden gedaan, is er gevraagd een oproep te plaatsen om mee te helpen deze werkgroep te bemannen en serieus mee te denken over het voortbestaan van het COM. Men denkt aan een werkgroep samenstelling van 8 personen.

Indien u belangstelling heeft kunt u zich bij onze voorzitter Mien Heymann aanmelden

==================================================================================

Veteranen.

Langs deze weg verzoek ik u, indien u in het bezit bent van een veteranenpas / postactievepas dit aan mij door te geven.

Wij hebben deze informatie nodig voor mogelijke vergoedingen reünie activiteiten.

Graag uw COM lid nummer, uw naam en het nummer van uw veteranenpas / postactievepas aan mij doorgeven

Al vast bedankt

Met Mariniersgroet.

Gert Krijger

Vr 29 Apr 2016, 23:31
Meld dit bericht
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 10 berichten ]